تیم SailGP سری مجموعه های دیجیتالی را در NEAR راه اندازی کرد.
پلتفرم SailGP ، یکی از سریعترین خدمات ورزشی جهان اولین مجموعه کلکسیونی دیجیتال خود را به عنوان بخشی از مشارکت چند ساله خود با بنیاد NEAR راه اندازی می کند. مجموعههای کلکسیونی در شراکت گستردهتر بنیاد NEAR با SailGP قرار میگیرد تا با بهرهگیری از فناوری Web3 ، ورزش را برای طرفداران دوباره تصور کند.
چهار مجموعه دیجیتال منتشر خواهد شد که هر کدام بر اساس مقادیر به اشتراک گذاشته شده توسط SailGP و NEAR است.
در این رابطه Daisy Vollans رئیس بخش دیجیتال و تعامل SailGP میگوید: جمعآوری یادگاریهای ورزشی همیشه یکی از بخشهای کلیدی لذت و تعامل طرفداران بوده است اما اکنون از طریق اولین مجموعههای دیجیتال SailGP و NEAR طرفداران نه تنها میتوانند صاحب بخشی از تاریخ شوند بلکه به تجربیات منحصربهفردی نیز دسترسی خواهند داشت.
- اولین مجموعه NFT SailGP
اولین مجموعه بر روی جاه طلبی مشترک SailGP و NEAR برای آینده ای پایدارتر متمرکز خواهد شد. دو تا از پوسترهای خیرهکننده SailGP که الهام گرفته از F50 روز زمین هستند به NFT (توکنهای غیرقابل تعویض) تبدیل میشوند و از هر اثر هنری 10 نسخه منتشر میشود. در کنار هم به طرفدارانی که یکی از این 20 عدد NFT را بخرند یک تی شرت با ساخت پایدار و مزین به یکی از آثار هنری روز زمین هدیه خواهند گرفت.
مجموعه دوم با مضمون رویدادهای SailGP و جوامع محلی خواهد بود و از آثار هنری طراحی شده محلی استفاده خواهد کرد که در حال حاضر در کالاهای مجموعه SailGP City Collection وجود دارد. Justin Van Genderen ، طراح ساکن شیکاگو اولین کسی است که با طراحی خیره کننده خود ورزش و سرعت F50 را در حالی که خط افق شهر شیکاگو را به نمایش می گذارد برجسته می کند.
مجموعه سوم عکس محور و متمرکز بر طرفداران خواهد بود با عکاسی برنده جایزه SailGP که اساس آثار هنری دیجیتال انحصاری را تشکیل می دهد. این مجموعه، لحظات پر جنب و جوش را از مسابقه SailGP ، از واژگونی و برخورد گرفته تا رقابت های مو به مو تا خط پایان و قهرمان را به تصویر می کشد.
در نهایت، مجموعه چهارم به عنوان نقطه ورود طرفداران به مجموعه های دیجیتال SailGP عمل می کند. نماد NEAR و SailGP یعنی F50 ایجاد شده برای ایجاد تعامل در توییتر به عنوان بخشی از یک کمپین مشترک فصل 3 F50 برای هرکسی که کیف پول NEAR را ایجاد کند یا برند SailGP را در سراسر جهان تبلیغ کند ، توزیع می شود.
زمانی که لیگهای ورزشی مانند Major League Baseball به محصولات کلکسیونی دیجیتالی روی آوردند موارد استفاده خیریه را راهاندازی کردند که توجه طرفداران صنعت مانند Tyler Winklevoss را به خود جلب کرد. SailGP از این الهامات استفاده کرده است و آنها را به عنوان تمرکز اصلی تجربه طرفداران خود ارتقا می دهد نه اینکه فقط فرصت تجاری دیگری را ایجاد کند. Chris Ghent ، رئیس استراتژی برند و مشارکت های جهانی بنیاد NEAR می گوید: نوآوری های فناوری SailGP که بر اساس NEAR به صورت خنثی از نظر آب و هوا ساخته شده اند الهام بخش جوامع جهانی و محلی از مکان های نمادین خود مانند اسکله نیروی دریایی هستند.
- چگونه سفر NEAR و SailGP خود را شروع کنید؟
سفر مجموعههای دیجیتالی SailGP به طور جدی در شیکاگو با نمایشگاهی اختصاصی که توسط گالری @imnotArt - اولین گالری فیزیکی NFT شیکاگو برگزار میشود آغاز خواهد شد. NFT از هر چهار مجموعه به نمایش گذاشته خواهد شد در حالی که طرفداران همچنین شانس خرید SailGP NFT را برای اولین بار خواهند داشت.
تعداد 60 NFT ایجاد شده از آثار هنری SailGP Chicago City Collection که بخشی از آثار رسمی هستند برای خرید در دسترس خواهند بود در همین هنگام تصویری از مجموعه سرگرمی برای هر کسی که یک کیف پول دیجیتال NEAR در سراسر رویداد آخر هفته ایجاد کند یا از کد QR برای ورود به گالری استفاده کند اهدا خواهد شد. پس از دو روز در گالری، مجموعه به دهکده رویداد SailGP در اسکله نیروی دریایی منتقل می شود و در سالن رقص به نمایش در می آید.
برای بروز ماندن در مورد مشارکت SailGP با NEAR ، در خبرنامه NEAR ثبتنام کنید و حتماً بنیاد را در رسانههای اجتماعی دنبال کنید.
نظرات
ارسال یک نظر